marți, 18 mai 2010

Zarzan-o!!!


Titlul postului de azi este unul foarte drag mie, iar Rafiki stie asta...=))))) Azi nu prea am ce sa scriu, si in plus o cunoasteti pe aia cu vorba multa...
Zi de scoala=zi inexistenta, in aceste timpuri grele, la ora dirigii ne-am permis sa nu ajungem, la engleza am stat degeaba 2 ore, ne-a adus tezele toate notate cu cifre foarte mari, iar la franceza am stat frumusel in clasa sa jucam trombon cand puteam merge acasa=))). A fost foarte distractiv n-am ce zice.
Pe drum , desigur am lansat hitul "Theo se scarpina pe pantalooooni", pentru care am realizat un acomapaniament la chitara . Acesta , impreuna cu vocea mea sublima de mezzo-soprana=)))) au dat nastere la melodie, dedicata cu mare drag Theodorei.
Daca vreti video-ul, cereti in particular sau dati click acolo unde scrie "Pe pantaloni" si descarcati=)))
Versurile sunt dupa cum urmeaza:
"Hey hey hey Rafiki hey[bis]
Nu-i asa ca Theo se scarpina pe pantaloni?
Ia zi tu Rafiki daca Theo nu se scarpina pe pantaloni
Zi de zi ea incearca sa se scarpine pe pantaloooooni
Si de multe ori chiar reuseste
Sa se scarpine pe pantalooooni
Ii face o placere bolnava sa se scarpine pe pantalooooni
Pantalooni
Zi rafiki, daca eu te mint si nu-i asa?
Theodorei ii place sa se scarpine pe pantalooni
unde?
pe pantaloooni...
Unde? Unde? Unde?
Doar pe pantalooni
Unde? Unde? Unde?
Va spun eu:
pe pantaloooni........"

Savurati o zarzana, fratilor...go take your licence to chill.
Hakuna Matata si "au revoir, mes amis"[da-ma dreaq, sunt si "poligloata"]:P
Peace:)

4 comentarii:

B spunea...

vrei o zarzana? :))))))))))

Anonim spunea...

esti tembela eu ti-ammai spus da nu ma crezi=)))..ce-am ajuns bah fratilor,bataia de joc a lui maurice!
Maurice you're so annoying!!!!
ms pt dedicatie..absolut mirobolanta!si inca ceva:
NU VREAU O ZARZANA!DESTUL K MA SCARPIN PEPANTALONI:)))))

Anonim spunea...

cosminaaaaa

Nico spunea...

cata inspiratie:> ce se mai scarpina unii pe pantaloni:-j :)) si ce voceee ai Cosminaaaa:X