joi, 6 mai 2010

Ma gasesti sub copac...


Asa...deci hai sa trecem si prin postarea asta "ca balta prin rau", vorba lu' Button[vai ce m-a amuzat:)))].
Ca niste copii constiinciosi ce suntem [unii dintre noi]am fost la scoala inca de la prima ora[desen], o practica pe cale de disparitie printre elevii claselor a XII-a, si tot asa cum toamna se numara bobocii, la desen se numara absentele...Am aflat ca nu stau deloc rau, cu doar 18 absente tot semestrul. La fel ca si bobocii [atunci cand pui mai multe galinacee sa cloceasca] care se inmultesc, la fel si absentele...intotdeauna e loc de mai multe.
A doua ora am evitat bine mersi ora de informatica si am incercat sa mergem la o cafea. Daca stiam ca o chestie banala ca asta necesita atata discutie in contadictoriu...ei bine, tot aia era...:))))[propozitie bagata doar de dragul de a baga].
Ne-am oprit pe drum sub aproape fiecare copac [zici ca eram niste rate ratacite prin ploaie] ca sa intram apoi dintr-o cafenea in alta, apoi sa iesim, sa intram in cealalta, ca doar domne' cafeaua n'o fi fost la fel=))))
Anyway, cafeaua buna, tigarea buna, compania geniala...frumoasa ora de informatica:P
Au urmat alte 2 ore inutile de romana, in care m-am dezlantuit cu ajutorul cofeinei care isi facea efectul. Am stresat-o pe Hik de mai avea putin si ma lua la bataie:))).
Engleza n-am facut, in schimb ne-am carat in sala de festivitati unde un "simpatic" dom' politist de la circulatie ne-a explicat cum sa trecem strada, un lucru pe care eu cred ca il stapanesc cu brio, dat fiind faptul ca inca mai fac umbra pamantului.
"Urmatoarea oprire a fost statia Spiru Haret, cu peronul pe partea dreapta" acolo unde eu si cu Button am inceput sa jucam carti pe o banca, in timp ce o asteptam pe Gloria.
Drumul acasa a fost lent si presarat cu aberatiile subsemnatei...
"Atentie, se inchid usile"...gata si postul asta, am trecut prin el ca "balta prin rau", nu-i asa Button?=)))
Hakuna Matata, pasageri ai metroului Hok. Atentie la hotii de buzunare si la OZN-ul de mai sus al lu' Paulicky[mortal=)))]

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)) tu, cu robotul tau de metrou mi-ai insorit ziua asta ploiaoasa:D doamne, ce aventura am avut pana la cafenea :x frumoasa zi, ce sa mai zic...l-ai uitat pe Cumpanasu, pardon, Bogdan, care, pe mine una, m-a "trombonit" toata pauza aia la carti :D heh, ce frumos e in clasa a XII-a :X mikky, chaz, whatever:d

B spunea...

of doamne...voi cu balta voastra[sau a mea]... :))
si da,mi-a placut faza cand m-am asezat pe bugata aia de metal sau ce naiba era si tu incercai sa-mi explici ca era o banca la 3 metrii mai incolo...detalii :))

Anonim spunea...

stresuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......doamne deci te rog frumos nu mai bea cafea....iar la "engleza" a fost foarte tare..mai ales tipul din fatza in costum.....robert:)):)):)):X:X..numai bun...io`s hik dupa cum v-ati dat seama