miercuri, 5 mai 2010

La Multi Ani , Gloria!!



Ar trebui sa spun ca incep postarea intr-o nota vesela, dar cum toate postarile mele sunt vesele acest lucru nu mai trebui mentionat:)))
Azi Theo a facut 19 ani in toata gloria ei, asa ca se cuvine un mare "La Multi Ani" oficial pe blogul meu. Stii ca te iubesc Buickule si iti doresc sa ai o viata plina de bucurii , exact pe masura ta.
Sa inaintezi in varsta e incontestabil, dar sa te maturizezi e optional=)))
"Hau`oli la hanau" [pun pariu ca nu ti-a mai zis nimeni La Multi Ani in hawaiiana:)))]

Azi am fost la scoala [evident, right?] dupa o zi de tras in poze pentru album, in care singurele lucruri notabile a fost sa imi dau cu chimicale pe fata si sa mor de dureri de picioare:))).[ce nu face omul pt. o poza]
Tot azi am avut 2 ore mirobolante de romana si una plictisitoare de franceza, deci 3 ore perfecte de jucat carti. Apropo tot astazi am aflat ca nu stiu sa mint, datorita faptului ca am invatat un nou joc numit trombon; doar de aceea te duci la scoala...sa inveti chestii...

Mai trecu o zi din viata mea de eleva de clasa a XII-... toate bune si frumoase... afara e o caldura de iti vine sa te urci pe pereti, ca doar dupa 6 luni de viscol si nameti trebuie sa urmeze 6 luni de canicula si seceta. Fabulos!
Casa e toata data peste cap, mai putin biroul asupra caruia am actionat cu o repeziciune fantastica, folosind o simpla miscare a antebratului pentru a-l elibera, ca mai apoi sa-mi asez prosopul si chestiile de mancat pe el. Toate astea pentru a nu pierde nici un minut in plus din vizionatul serialelor.
Si ca o simpla mentionare: Da , sunt singura acasa:)))
Hakuna Matata, guys...Ma duc sa scot berea din congelator;)

5 comentarii:

B spunea...

cosmina: aaa,ideea la trombon nu e sa iei cat mai multe carti?

da cosmina,ai invatat sa minti... :))
mai devreme si io am eliberat biroul sa mananc si sa ma uit la seriale :-" copii cu probleme :-J

Anonim spunea...

saru'mana pt urare:*:*:*:*maurice-ul meu>:)
si da...am facut 19 ani in toata Gloria mea!
=)))))

Anonim spunea...

in primul rand La multi ani pufuletele meu maniaco-depresiv!!!!te iubesc..(si scz ca nu am venit la sc azi).....ai 19 ani ....ce naspa:)):)).....iar tu Hik mai lasa berea aia:)):P:*:*:*

Anonim spunea...

da draga Buick la multi ani si toate cele bune..si tie cosmina la mai multe postari ca tare imi face bine sa-ti citesc nebuniile de zi cu zi..P.S. espadrile sughitate:D

Anonim spunea...

La Multi Ani Teodora draga:* tot ce iti doresti tu sa ti se implineasca,numai de crescut sa nu mai cresti, ca ma doare gatu` cand vb cu tine:D :)) a voastra Chaz..ce aiurea suna, nume de baiat...in fine,sunt mandra si asa:))