joi, 20 mai 2010

Nebuloasa "20 MAI"


In momentul asta ma apuca melancolia din cauza faptului ca serialele mi se termina unul cate unul...unele de tot, altele doar sezonul...
O sa fie o vara plina in care o sa le duc dorul, cu siguranta.
Doar asa, ca fapt divers o sa enumar serialele la care mi-am clatit ochii anul asta:
1)Desperate Housewives[s-a terminat sezonul]
2)Castle[s-a terminat sezonul]
3)Life unexpected[s-a terminat sezonul]
4)V [s-a terminat sezonul]
5)Melrose Place[s-a terminat serialul]
6)American Idol[mai sunt 2 episoade din sezon]
7)Cougar Town[s-a terminat sezonul]
8)Survivor[s-a terminat sezonul]
9)Fringe[mai e un episod din sezon]
10)Flashforward[mai e un episod din tot serialul]
11)Sanctuary[s-a terminat sezonul]
12)Parenthood[mai e un episod din sezon]
13)Stargate Univers[mai sunt 3 episoade din sezon]
14)The Vampire Diaries[s-a terminat sezonul]
15)Lost[l-am lasat la sfarsit, deoarece mai e un episod si se termina de tot,si dupa parerea mea, e cel mai bun serial aparut in ultimii 20 de ani si e cu siguranta in top 5-all time favourites al meu...dupa Stargate SG1, One Tree Hill, Fringe si Desperate Housewives:P
Sunt o maniaca a serialelor, ma hranesc cu ele, ma gandesc noaptea la urmatoarele episoade si la posibile scenarii[e si asta un mod de a fi:)))].
Au fost multe care au lasat o amprenta de-a lungul celor 19 ani...de la Sunset Beach si Pasiuni la Charmed, Sabrina sau JAG, de la She Spies pana la Sports Night si Beverly Hills 90210, de la Friends la Terminator:The Sarah Connor Chronicles, sau Chuck, si 1-800-Missing, sau de la Without a Trace si Jericho pana la McLeod's Daughters sau La Femme Nikita...
Doamne, cate ar mai fi daca stau sa ma gandesc, dar cred ca ajung pentru moment=)))
Trebuia sa scriu un post si despre seriale, fiind o parte constituenta din viata mea=)))si de multe ori am tendinta de a nu observa linia trasa intre real si fictiune, si am tendinta de a ma teleporta intr-o lume in care viata e mult mai palpitanta decat ce avem noi acum...si are mai multe planuri decat cel singuratic si obositor in care ne aflam.
Lasa sa fiu eu obsedata de seriale decat de altceva si daca ar face mai multi ca mine ar fi si mai putin zgomot si mai putina mizerie prin orase, desigur s-ar consuma si mai multa electricitate ,dar hei...nu poate fi totul perfect.
Ravasita de nostalgia vremurilor de mult apuse si a unei existente alternative presarata de vise si aspiratii irealizabile deocamdata in timpul in care ne aflam...incerc sa raman cu picioarele pe pamant, chiar daca creierasul meu imi ordona sa apuc pe alta cale.
Apropo...stiati ca mai avem si BAC-ul anul asta? Impediment nenorocit, alta data de-abia asteptam sa se termine scoala si sa luam vacanta...acum s-au schimbat lucrurile.
20 mai-azi e ziua nationala a Camerunului asa ca hai sa le zicem si noi La Multi Ani!
-tot azi s-au nascut John Stuart Mill, Corneliu Coposu:)) si Cher:))
-si tot azi o sa ploua
-si si tot pe 20 mai Cuba si-a castigat independenta fata de SUA:D Bravo lor!:)))
Sa ma credeti cand va spun ca universul nostru se afla pe o membrana infinita in lungime, dar foarte ingusta. Ciocnirea dintre membrana ce contine universul nostru si cea a unui univers paralel a dus la Big Bang...Universurile paralele exista, trebuie doar sa fii dispusa sa le acorzi o sansa.
Hakuna Matata, pioni ai universului ce sunteti si lasati karma sa va decida locul in realitatea paralela in care vreti sa va aflati=)))
Peace;)

Un comentariu:

B spunea...

da,deci mai avem o luna si o saptamana pana la bac...doamne...s-a terminat liceul...iti dai seama? :| sunt traumatizata...