sâmbătă, 1 mai 2010

RaFiKi...


A fost odata ca niciodata, intr-un timp al crizei financiare si al mitocaniei fara margini, intr-o clasa cu parchet si tabla inteligenta, aflata la etajul al doilea al Colegiului National Mircea cel Batran din Ramnicu Valcea...un grup de fete, toate majore si vaccinate. Au trecut prin liceu ca gasca prin balta in ceea ce priveste interesul pentru ore, dar 4 ani au fost de ajuns pentru a lega prietenii ce vor dura o lunga perioada de timp.[sper=)))]
Se cuvine sa le atribui niste nume in stilul meu caracteristic, acum la sfarsit de clasa a XII-a....
-Mikky, alias Chaz
-Button, alias Peticks
-Cole' meu,alias Piticu' Atomic, alias Hik
-Theo, alias Gloria, alias Buick
-Sorina, alias Carcotasha, alias Ravu
-Rox. P., alias Jino
-Paula, alias Paulicky, alias Maky
-Criss, alias Covy
-Laura C. , alias Gibs
-Mada, alias Kygle
Si desigur eu, Cosmina, alias Maurice, alias Hok.
Noi suntem RaFiKi, nume dat tot de mine , bineinteles:)))...
Hakuna Matata, fetelor;)...Love you all;)

5 comentarii:

B spunea...

da,ti-ai creat universul tau cu propria ta limba[nu ma refer la organul gustativ sau la chestia aia de incaltat]...o sa citesc in continuare ce mai creeaza imaginatia ta bolnava... :))

Anonim spunea...

mah butonika,ea a "DAT LA LIMBI MULTE"!ce nu intelegi=))))de aici atatea nume cu subinteles=)))..subsemnat Glorius maximus!=))

Anonim spunea...

asa, am vrut sa-ti las at dar nu am putut, la stiati ca ...... ai uitat sa mentionezi cea mai importanta chestie .....berea...:)):))..asa iar in legatura k povestile tale.....ai imaginatie dar asta stiam deja.....vreau sa scrii poeziile alea in romana ..haioase::):*:)):))) ...yooo hik

Anonim spunea...

awww...ce draguuutz:X ce bine,vb lu` ccole` tau,ca ai setat si pt anonimi:D sa ne dam si noi cu subsemnatul pe aici ...love u toooo:X >:D< chaz sau miky sau whatever:D

Anonim spunea...

Deci,in primul rand,Cosmina esti geniala cu blogu` :X:X , sper ca toate zilele sa fie ca cele precedente,sa radem cu pofta,sa ne batem una pe cealalta la carti,sa jucam trombon,si totusi sa-mi aduc eu cartile,pt ca toata lumea stie la tine care sunt as-arii si juvetii:))), si sa ne bucuram toate ca niste galine superbe ce suntem:)))