duminică, 30 mai 2010

Touche, pussycat!



Nu am mai mai batut campii pe aici de vreo saptamana, asa ca ora 4 A.M. a zilei de 30 mai 2010 e perfecta pentru a scrie un post patriotic, dar nu in sens politic sau stiintific, ci muzical. Nu stiu daca e valabila notiunea de patriotism muzical...dar daca nu exista pana acum, exista de acum incolo:)))
Acum 3 ore, s-a incheiat fenomenul Eurovision, cu noi pe LOCUL 3 ...Noi, as in Romania, as in tara care nu castiga niciodata mai nimic, tara care iese pe ultimele locuri, tara care in ultimii 3 ani a trimis melodii de toata jena...
Ei, fratilor, sunt atat de mandra acum si de fericita ca mai am putin si explodez:X
Deci, nu ma intereseaza care pe cine iubeste, sau cati dintre voi urau melodia, sau cantaretii...oamenii astia au dus Romania pe podium si pentru asta au tot respectul si admiratia noastra!
Jos palaria, Paula Seling si Ovidiu Cernauteanu!Ati fost cei mai buni!
A fost cel mai bun spectacol din ultimii 10 ani, a avut grija Norvegia sa iasa bine.
E prima oara de 8 ani, de cand urmaresc Eurovisionul , ca din 25 de piese finaliste sa imi placa [mai mult sau mai putin ] 20...
Scena a fost total diferita la fiecare tara, jocuri de lumini impresionante, flacari, artificii, caise, fluturii:))), clovni, pustan cu chitara, melodie de cantat pe plaja, saxofoane luminate s.a
Organizatia Salvati Balenele si-a facut si ea aparitia in cateva randuri, precum si oameni speriati de camere ca de extraterestri, toate comentate cu un sarcasm iesit din tipare de Geanina Corondan si Leonard Miron:))[m-au amuzat ingozitor]...
Prinre comentariile lor se numara: "Reusea sa se si miste daca nu statea cu tocurile pe rochie"...
"Fata cu voturile din nush ce tara: Vreau sa spun ca a fost un show exraordinar, ca suntem impresionati bla bla, la care Leonard Miron: si mai vrem sa salvam balenele, si pace mondiala"=))))
Sau" Apare o blonda mai in varsta cu voturile din Islanda...la care Leonard:Uite si asta a participat la miss...la miss 1950"=)))
Sau in semifinala era tipa din Azerbaidjan, alerga pe acolo si canta, si Leonard :"Cred ca ar canta bine daca i-ai scoate bateriile"
Am fredonat, fiecare melodie, dat fiind faptul ca le cunosc de cand s-au ales in tarile lor natale, am tzopait ca un cangur si am mancat ca un urs in timpul show-ului.
A fost o seara de vis, in care melodia simpatica a Germaniei a luat trofeul, dar nu asta e important.Importanti suntem noi, ca am luat bronzul:D, la cel mai mare si mai vizionat show de pe glob.
Vreau sa le multumesc Lui Mikky si lui Button pt. ca mi-au fost partenere de discutii si de "suferinta"=)))
In alta ordine de idei...sfarsitul Eurovisionului inseamna inceputul studiatului pentru BAC; gata cu amanarile...serialele mi s-au terminat toate, meciurile Oltchimului s-au terminat, meciurile de fotbal s-au terminat, banchetul s-a dus si ala, iar acum si Eurovisionul....Sunt nostalgica, au fost vremuri frumoase, incarcate de evenimente, fara ocupatii inutile cum ar fi invatatul.
All good things come to an end...asta este:P
La final, va las cu o melodie cantata in Norvegia de Madcon, Glow se numeste, [nu m-a lasat sa pun linkul, asa ca o cautati voi pe Youtube=)))]
Hakuna Matata, romani...Doamne ce happy sunt!:D
Peace;)

3 comentarii:

B spunea...

cosmina la ora 2 dimineata: 'daca romania iese in primii 5 ma duc acum si iau o bere si ma-mbat!'

te-ai imbatat? :))))
[salvati balenele =))))))]

Unknown spunea...

nu ne-am imbatat ma cosmina,nu am mers nici in orash:( da` las` ca recuperam noi:X
multumesc ca ai specificat si fluturii pe acolo:D:D:D nu ai zis nimic de domnisoara cu rochie si blugi:))
imi cer scuze ca am comentat aproae la toate melodiile cate ceva si aproape la majoritatea am zis ca sunt plagiate:)) =)) dar eu chiar aveam energieee:D

app:D:> ai invatat dansul de la Glow?:D:D tre` sa le invatam si pe fete:D sa facem toate asa frumos:X :D
am sunat-o si pe sorina,care bneinteles nu a mai rezistat,dupa cum am aflat azi pe la orele 13, cand s-a gandit sa imi destainuie experienta obositoare de aseara:))) doamne ce mai aberez:))=)))))))
dupa cum vezi am si acum energie si as mai abera mult si bine,dar ma asteapta caietul de istorie dornic de conversatie :D
salvati balenele :D:X

Anonim spunea...

mda..stii parerea mea:))))..gloria