luni, 3 mai 2010

Abureli la discretie


Incepusem sa imi fac curat in dulapul cu carti si caiete...
Nu a durat mult, in principal datorita faptului ca mi-am gasit minunata mea agenda plina cu aberatii, de anul trecut...
M-am pus in fund pe covor si am inceput sa o rasfoiesc. Dupa cateva minute mi-am pus intrebarea: "Oare eu o sa ma maturizez vreodata?"=))))
Raspunsul evident e, desigur "La Pastele cailor!" si sincer nu am nici cea mai mica problema cu asta.
In legatura cu lectia de economie...Eu, dupa ce imi iau notele necesare nu mai scriu ceea ce zice profu', ci incropesc o lectie fara sens, fara cap si fara coada, desprinsa parca din aburelile celor care ajung [ pe buna dreptate , bineinteles] la un mirobolant spital de nebuni.:D
Va las sa va clatiti ochii cu una din lectiile mele de economie din clasa a XI-a:

"Indicatorii de macaroane"

Reteta secreta pentru macaroane poate fi gasita la orice colt de strada natural sau la Valeria. Resturile se aduna cu ajutorul indexului de la mana dreapta, la nivel de podea, ramura de copac sau tzap.
Alta idee: Resturile asamblate in cangrena ale activitatilor culinare sunt calcate si amanetate cu ajutorul a doua kg de indicatori.
A mic) Produsele brute si animalice (in paranteza)
B mic) Produsele nautice si nevralgice ( in paranteza)
Le vom caracteriza pe rand:
A mic) Faina intinsa pe cozonaci ( in paranteza FIC). Daca se aduce in fata o economie bazata pe faina Grania ( nu mai scriu in paranteza) si se scade branza cumparat pentru girafe, compania de sireturi este ceea ce produce lemne mai presus de orice.
Alta idee Sireturile sunt un accesoriu foarte important deoarece ele arata forta de legare a unui pantof (adidas)-stiu, am zis ca nu mai scriu in paranteza!"

O abureala totala...citesc si ma intreb, "Oare ce fel de obiect m-a lovit in cap cand eram mica?". Asta ramane unul dintre marile mistere aparute de-a lungul celor 19 ai mei...
La final o mica strofa tot din timpul lectiei de economie in cauza:
"Tu tragi de mustata foca
Te manjesti cu carioca,
Scrii cuvinte in latina
Dupa ce-ai baut benzina.."
Mai sus puteti admira un Equus Caballus. Povestea lui intr-un post viitor.
Hakuna Matata, fratilor...Ma duc sa mananc;)

3 comentarii:

B spunea...

subliniati doua puncte :)))))))
mai tii minte? :))))

Anonim spunea...

crazy:->

Anonim spunea...

inca ma gandesc ce sa iti scriu....:))
ultima chestie la care ma gandeam,draga mea Maurice-Hok>:),era sa iti faci blog;))
revenind la"insensibilitatea cu calul"=)))bineinteles ca in fiecare din noi zace un copil,fie el cat de aerian sau mai realist,in cazul tau glasul copilului tembel,te cheama la el=))))
p.s.>:)cine are chef sa scrie la filosofie?:O-NIMENI!boring...:(e bine ca stii ce sa infloresti,spre deosebire de gloria=))),care a luat azi 3.05.2010 un 4 in toata gloria ei=)))
imi place blog-ul tau,maurice temebel ce esti!gloria te pupa:*:*:*