luni, 24 mai 2010

Don't chew the chick , woman!











O poveste trista, dar care ajunge sa aibe o finalitate frumoasa si emotionanta, numita:"Don't chew the chick , woman!"
Ultimele 4 zile se rezuma la urmatoarele:
Luni, 24 mai, zi libera...
Duminica 23 mai, ziua de nastere a lui Mikky Chaz:D, cu ocazia careia se cuvine ca Hok sa-i scrie un mare LA MULTI ANI si sa-i ureze nebunei o viata plina de impliniri, de barbati hot, de masini de lux si de case multi-etajate la malul marii:D
Sambata 22 mai, boring day, movie day...all in one.
Vineri 22 mai, atestat day, fun day, long day, windy day....all in one.
Sa revenim...am dat si eu ieri o fuga pana la tara pentru a-mi improspata creierul si a mi-l umple de aer frumos mirositor si slab afectat de gaze nocive.
Ziua nu a fost tocmai perfecta, dar pot sa zic ca m-am bronzat si am stat in ploaie intr-un interval de 1 ora...vremea devine din ce in ce mai incantatoare:))NOT.
Hakuna Matata, guys and take care of your chickens...
Peace;)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Sambata 22 mai[...]
Vineri 22 mai :| da??? i`auzi:P:))
ce dragutz:X:P
asa:D:D:D ms pt urari:D si ptr mesajul de la 7 dimineatza:))=))
iar pozele m-au lasat speechless:))=)) esti o artista in devenire:))
am auzit ca vine vara de maine:))

Anonim spunea...

de acord cu button!you're sick!
femeie nu esti pe craca ta mi s-a zbarlit parul pe mine!:)))..glorius