vineri, 7 mai 2010

Tribul de pesti


Azi o sa deschid un nou ciclu [pe langa cel care mi-a venit azi dimineata] numit: "Fac ce vreau, si zic ce simt, stau si merg in acelasi timp"...
Atunci cand creierul ne este invadat de multimea furibunda de pedunculi cerebelosi, incercam sa mai eliberam din presiunea exercitata de acestia prin stoparea de lucruri inteligente ce ne-ar putea iesi pe gura, si intr-un act reflexiv si de moment ajungem sa catapultam in exterior onomatopee sau propozitii lipsite de sens...
Asta e o explicatie "stiintifica" a persoanei mele.
Studiul a fost condus de catre Dr. John Callus si asistenta lui, GagaGina,intr-un laborator de specialitate, situat la granita dintre Laos si Cambodgia.
Experimentul a fost efectuat pe un trib de pesti. Capetenia lor, Blowfish s-a opus incercarilor de anestezie, insa intr-un final a ajuns la un conses cu Dr. Callus: in schimbul orelor de somn adanc, sau mai bine zis inconstienta totala, pestele i-a cerut doctorului o "mostra" din asistenta lui, G.G... John, impins de la spate de sefii sai sa termine analiza cat mai repede, a acceptat oferta lui Blowfish.
Orele s-au transformat in zile...zilele in saptamani, iar saptamanile in luni...
Callus si G.G. nu au ajuns la niciun rezultat concludent.Pestii erau niste subiecti neadecvati. A venit luna mai si a inceput anotimpul musonilor, pestii au fost nevoiti sa ne intoarca la algele lor, iar Callus si G.G. au parasit granita, indreptandu-se spre China. Pe drum, Buick-ul lor a calcat o capra mahmura si asa...dupa luni de experimente nereusite, Luminita Anghel se vedea la capatul tunelului.
Capra a fost supusa unor teste riguroase in portbagajul Buick-ului si s-a constatat astfel ca pedunculii cerebelosi erau cauza fluxului de aberatii spuse de oamenii...
Si, tot asa cum "This blog nu e al meu, but al urmasilor urmasilor mei...", asa nici ceea ce scoatem pe gura "nu sunt ale noastre, but ale urmasilor pedunculilor mei"...
O sa mai vin pe aici...sa vad cu ce se mai lauda urmasii mei.
Intre timp, Hakuna Matata, si tineti minte: Nu voi sunteti responsabili pt. cantitatea de prostii spusa pe secunda patrata, totul tine de starea de spirit a creierului;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

this blew my mind for real..ai imaginatie frate.sunt fericita ca ai folosit pedunculii cerebelosi cum te-am rugat.o sa-ti dau cate un task de fiecare data pt postari;)) mindblowing my dear..i tell you.Ravu has left the comment area;)))

Anonim spunea...

ce sa zic maurice
absolut MIROBOLANT=)))))))))



..................Pufulete:*:*

B spunea...

dar n-ai zis nimic de conversatia nicoletei cu roxy :))...si cum mi-a aduc jeleuri :X

Anonim spunea...

geniaaaalll :X esti o genie,esti cea mai ceaaaa :D da ma, nu am terminat de scris conversatia aia...eh, button si-a primit jeleurile si roxy a venit la scoala si a adus si markerul,asta e important:)) :D chaz, of course >:D<