duminică, 27 martie 2011

Tired of sleeping


[cascare prelungita]...Mda, a fost o noapte mult prea lunga. N-am inchis un ochi de aproape 30 de ore, si am facut ce faceam de atatea ori la Valcea: stateam pana rasarea soarele.
Nu stiu daca ati experimentat asta pe pielea voastra, dar in jur de ora 11- 12 noaptea ma apuca un somn din ala teribil, de nu mai pot tine ochii deschisi, insa daca ma fortez putin si trec de pragul asta, dupa ora 1 incolo sunt ca marmota dupa o vizita la Starbucks.
Nu am stare deloc, imi trece tot somnul, incep sa dau ture prin casa, ies afara pe balcon in maieu si pantaloni scurti si stau pana imi ingheata curul:)) Apoi ma duc in bucatarie imi fac o cafea in primele 2 ore din a doua zi, bag in mine pe rupte si apoi caut posturi de radio pe iTunes; imi introduc castile in urechi cu volumul la maxim si citesc ficuri pana dimineata, cu pauze ocazionale de serial:D.
Cam asa se desfasoara o noapte a la moi...bufnita cu acte in regula, dar cu controlul psihologic foarte in urma. De ce sa dorm cand pot face o mie de alte chestii in schimb, in intimitatea casei mele:))[ok, asta a sunat ciudat].
Ieri am facut mancare [yes, shocker, I know] si pe aragaz si in cuptor:)) iar seara am trantit o tava de cornulete cu gem. Acum nu pot sa ma laud chiar din prima ca mi-au iesit subsemnatele, pentru ca le-am uitat putin mai mult in cuptor, iar azi dimineata pe la 4-5 ma chinuiam sa separ partea de deasupra cu gemul de partea facuta scrum:))))Pana la urma jumatate e mai bine decat nimic.:D
Azi am planuri mari ...o sa stau cam o ora, doua in cada, ca deja mi-am facut un obicei din asta, o sa ma prostesc din nou cateva ore la chitara, incropind creatii proprii si personale si cred ca o sa ma duc peste strada sa iau paine, asta in cel mai fericit caz:))
Hakuna Matata, guys
Peace;)

2 comentarii:

B spunea...

auzi,tu faci dush? :))))))

Maurice C. spunea...

nup, eu fac baie de 2 ore:D:))))