marți, 7 decembrie 2010

Shoot me baby one more time



Din seria "Scoate-o din sarite pana nu se ineaca" va prezint azi obiceiurile studentelor voastre preferate Hok & Hik pe meleagurile Ardealului in ultima perioada.
Saptamana trecuta a fost presarata de un patriotism excesiv, de multa bautura si de activitati intreprinse de obicei de cei mai mici dintre noi [like pana pe la 10 ani].
Noi le-am facut pe toate. De 1 decembrie am simtit pentru prima data ca sunt romanca, orasul asta chiar se bucura de sarbatoarea asta nationala organizand concerte, defilari si focuri de artificii. A fost frumos si ciudat in acelasi timp pentru cineva venit dintr-un oras mai micut in care singurul lucru notabil de 1 decembrie era depunerea unor coroane de flori la picioarele unei statui dezbracate si ziua ProTv-ului:)))
Ne-am cinstit si noi cu o sticla de vin rosu in oras, desigur. Asa-i frumos, ca niste patrioate ce suntem.
Joi, dar numai partea in care vizibilitatea era inca ridicata datorita luminii de afara, a fost incarcata de plictiseala.:))
Pe seara insa, mi-a venit ideea geniala de a construi un cort:D
Yep, un cort in mijlocul holului- am luat cozile de la matura si de la mop , folosindu-le pe post de piloni de sustinere, si le-am acoperit cu cearsafuri. Stateam ca 2 marmote acolo, de abia incapeam, dar ne simteam foarte ok:)))Dupa mai multe incercari nereusite, am reusit sa il facem mai mare, am luat laptopul si ne-am uitat la un film pana cand a venit Alex pe la noi [8 o'clock]. Am plecat apoi la biliard in apropiere de unde ne-am intors pe la 11 jumate.
Vineri am facut curatenie si apoi am plecat pe la "cumparaturi" fara bani desigur. In capul nostru insa se numesc cumparaturi in ansamblul manifestarilor imaginatiei:)))
Sambata am iesit iar prin oras, iar unul dintre obiectivele principale era achizitionarea unui brad natural. NU s-a putut:))Inca nu sunt brazi in Cluj, mai asteptam putin.
Duminica am fost 2 Mosi Nicolae rataciti, in cautare de cadouri. Eu una cred ca am mers vreo 15 km in ziua aia, plimbandu-ma dintr-o parte a orasului intr-alta timp de circa 6 ore.:)))
Important e ca luni dimineata si la mine si la draga mea Rox venise Mosul:)))
Pe seara am purces catre aeroport, care e la vreo 5-6 km distanta de iesirea din oras.Am baut ce-i drept o cafea in incinta cladirii dar nu prea am zarit avioane, dar am vazut stewardese imbracate in roz:D
Dupa ce ne-am intors , am ramas in centru unde am vazut minunatia de Cluj luminata de sarbatori, l-am ascultat pe Marcel Pavel si am mancat kurtos:D
Azi ne-am cumparat pistoale cu sageti si ne altoim una pe alta ca in vestul salbatic:))Copii cu suflet mare, dar cu minte ioc:D
Hakuna Matata, guys! Have a wonderful week...Haideti cu totii sa mancam vin fiert[nu-i asa Rox:D]
Peace;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

mori ma, mori ma, mori ma, cine a mai vazut cal cu buline=zebra:)):)) asa-i cole?

hik spunea...

bine hai ca nu sunt anonim

B spunea...

doamne ce va distrati :))))) sunteti nebune,mi-e dor de voi[din nou!!!] si vreau sa ne vedem la VL,da? :))