vineri, 26 noiembrie 2010

A tale of the wanderers



Ningeeee in Cluj. Asta da zi frumoasa, m-am trezit si afarra era o frumusete alba:X.
Anyway, sa fac o recapitulare a saptamanii care tocmai a trecut. Cred ca ati auzit de padurea Baciu, de aici de langa Cluj, incarcata de energii supranaturale si portaluri catre alte lumi...
Mda, eu si Rox ne-am gandit sa ii facem o mica vizita weekend-ul trecut, dar...am gresit padurea:)))
Am mers pe jos pana in cartierul invecinat, apoi am urcat un deal care nu se mai termina, pana am ajuns intr-o padure. Ne-am plimbat pe acolo vreo 2 ore, tot urcand si coborand diverse pante, pana ne-am dat noi seama ca aia nu era padurea Baciu. In fine am plecat ca sa nu ne prinda noapte pe acolo, dar inainte am stat putin in varful dealului sa contemplam frumusetea Clujului, care se vedea in totalitate:))
Dupa ce am cules o creanga inflorita dintr-un copac, si un porumb rosu de pe jos am plecat acasa, rupte de picioare:))


Luni am fost la bal la Roxi, dar nu am stat decat vreo 2 ore, am baut niste chestii si apoi am mers impreuna cu un amic la biliard...Am ajuns acasa pe 12, dar eu m-am culcat pe la 3 jumate:)))Aveam putin chef sa ma dau in spectacol...
Miercuri am fost la concert la Horia Brenciu si orchestra lui, si a fost un show genial timp de 3 ore. A fost pe sufletelul nostru:)))
Vroiam sa mai stam si la autografe dar era multa lume si am plecat in statie sa asteptam troleul [vreo juma de ora pe un frig de iti inghetau chilotii].
Aseara am fost intr-un pub unde avem de baut niste beri gratis, am mancat o pizza si pe deasupra a mai venit si un magician francez la noi, sa ne faca niste trucuri:))A fost amuzant...Pe drum am inghetat de frig in ultimul hal.[do you see a pattern here?:))]
Acum ma bucur de minunatia alba de afara, care o sa se topeasca in curand daca nu se face frig mai repede.


In rest toate bune si frumoase, life is good, I'm an incurable optimist and I think my finger is going to fall down. It's turning green, it's pretty awesome:))
Hakuna Matata, guys.
Peace;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

si ziceai ca nu ai o viata palpitanta...
:->interesante peripetiile voastre.


P-F

B spunea...

esti neschimbata,doamne! :))