duminică, 24 octombrie 2010

The lonely stork


Note: Titlul se refera la subsemnata, si la starea ei de spirit:)))
Imi e atat de greu sa scriu acum aici, nu prea am chef de nimic, de 3 zile sunt fara Roxi, care iar a plecat la Valcea...mor de plictiseala.
Vreau sa fac o groaza de chestii, dar in acelasi timp n-am chef de nici una...asa ca am inceput ieri o curatenie genrala in apartament, pe care de abia o terminai astazi pe la 1.
N-am intretinut o asa activitate complexa in viata mea[de obicei curatenia la mine dura juma' de ora, cel mult]:))). Plictiseala te indeamna sa faci lucruri ciudate. Acum ascult "The gummy bear song", care pentru mine e epitomul tacanelii totale.
Saptamana trecuta nu a fost prea incarcata, singurele mentiuni notabile fiind raceala mea inopinata care m-a impins sa lipsesc 2 zile de la scoala[pardon, facultate], faptul ca am vazut "The Legend of the Guardians 3D", si cantitatea de timp petrecuta vineri la biblioteca[30 de minute:))]. Pentru mine e foarte mult:))
In afara de astea tot dau peste un caine prin oras. De fapt deja l-am vazut de 2 ori, in 2 zile diferite, o data aici la noi in statia de troleibuz, si o data aproape de gara [7-8 km distanta]. E un catel atat de adorabil si cuminte si mare, ca mai mai mi-a venit sa il iau acasa, daca nu ar fi fost pentru protestele lu' Roxi. Sper sa il mai vad, he's my lucky charm:)))Ok, m-am dilit de tot...
Ieri aveam planuri sa inchiriez o bicicleta si sa merg pana la aeroprt, dar fiind frig mi s-au stricat socotelile:D.
Pentru maine iar am tema, si iar imi e atat de greu sa ma apuc de ea, dar o rezolv eu la noapte, dupa ce ma duc sa o iau pe Rox de la autogara pe la 9.
A, si sa nu uit la mentionez de lovitura mea mirobolanta la cap de ieri
, cand am vrut sa ma trantesc pe perna, numai ca dansa nu era acolo unde stiam eu, si am facut putina cunostiinta cu peretele, motiv pentru care aud cam prost in momentul de fata cu urechea stanga:))). Eu trebuia clar sa scriu undeva toate loviturile la cap suferite de-a lungul anilor, poate intram in Guinness:D:)))
O postare mai succinta , dar asta e...duc lipsa de material:))
Hakuna Matata, guys.
Peace;)

2 comentarii:

B spunea...

doamne cosmina,ce dor imi era de postarile tale total idiotice si pline de porcarii :))
yoy,cum ii la facultate? :>

Maurice C. spunea...

No, da' ii foarte fain la facultate, iar de blog pot sa iti spun ca va fi mereu la curent cu viata mea:*:*Love you, my dear B;)