duminică, 27 iunie 2010

Cronicile babuinilor


E tarziu...
E prea tarziu...
E prea tarziu sa mai invat pentru BAC=)))...
Luni incepe micul impediment al elevilor claselor a XII-a, aka. ZA BIG BAC.
Sincer, am invatat de n-am mai putut=))). Tot ce sper e ca se va putea copia pentru ca altfel o sa fie rau...
Vreau sa fac o mica descriere a istoriei acestui examen in termenii mei, de care vreau sa luati aminte si a carei semnificatie vreau sa va determine sa puneti pixul pe foaia de examen cu zambetul pe buze, indiferent de cantitatea de informatii acumulata in timpul anului...]

I.In Antichitate, abrevierea B.A.C. insemna:
"-Babuin, Ai Chiorat?"
"-De ce?"
"-This is Sparta! Hai, valea!"
"-Bine, bre, ho ca n-am stiut. Nu te impacienta asa"[se uita in jur] Iote , ce de barbati dezbracati!"

II.Evul Mediu
"-Babuinii Analfabeti Cresc pe zi ce trece!!"
"-Esti sigur, stapane?"
"-Imi pui la indoiala cuvantul?"
"-NU, Doamne fereste! Vrei sa ii ardem pe rug?"
"-Cum altfel, doar cu asta ne ocupam in perioada aceasta...Apropo, trimite grupul 3 de vrajitoare inapoi...am ramas fara craci pentru foc"
"-Desigur, o sa le fac o programare la ora 8 odata cu babuinii"
"-Imi place meseria asta..."

III.Epoca moderna
"-Babuin, Ai Capitulat?"
"-Nu mai rezist, revolutiile m-au terminat psihic!"
"-Hai ca nu e asa de rau, inca mai sunt sanse sa castigam"
"-Sanse?Care sanse?Tocmai mi-a zburat coada cu tot cu proiectil..."
"-Vreti sa o caut?"
"-Faci pe desteptul cu mine, nu-i asa?"
"-Hei, uite-l pe Vladimirescu cu coada ta in mana. He's going down!"
[3 zile mai tarziu]
"-Nici n-a stiut ce l-a lovit, ordinea a fost restaurata"

IV.Epoca contemporana
"-Babuin, Armani Cumperi?"
"-Printr-atatea haine bune sunt un trecator prin lume..."
"-Huh?"
"-Nush bre, cica asta se asculta zilele astea"
"-Oribil..."
"-Oamenii sunt tristi."

Da...si ca sa ajungem la subiectul postului de azi....oamenii sunt chiar tristi daca se gandesc ca nu pot trece de 3 zile fara sa se crizeze.
Partidele de foiala si invalmasala coroborate cu lipsa acuta a unei pregatiri in prealabil pentru acest examen, il determina pe adolescentul modern sa ajunga la parerea ca lucrurile se schimba , iar bac-ul in toata "splendoara" sa nu mai este acel examen crucial din viata unui om...
O sa vina vremuri cand o sa-i para rau ca i-a acordat pana si putina atentie de care dispunea la 19 ani.
Hakuna Matata, guys. Va urez o saptamana dementiala:))
Peace;)

5 comentarii:

Anca spunea...

sa stii.bacul e supraevaluat, imbecil, idiot, prost, e doar o foaie in plus. nu reflecta cu nimic elevul de azi, in plus s-au mai adaugat competentele alea .. nu le vad treaba.

iar peste un an chiar o sa se considere ca a fost lipsit de importanta.
eu anul trecut pe vremea asta ii ziceam bac - Balamucul Asupritor si Cadaveric. s-a dovedit doar a fi un balamuc.

Unknown spunea...

Bafta :> hai un Iona si un comunism...la restu` Dumnezeu cu mila ^:)^

in cazul in care va fi revolutie in mintile noastre...ne vedem cu bine la anu` :))

B spunea...

nu iona!!! :)) moromete! :X sau hai si o otilia p-acolo asa putin... :-"
doamne ce-o sa mai radem de noi cand terminam cu toata porcaria asta :))

Anca spunea...

eu nu rad de bac, rad de voi

Studenta de la drept spunea...

Ar trebui sa mai scrii :D