sâmbătă, 12 iunie 2010

Useless, but fun...

Ora:4 dimineata;
Data: 12 iunie 2010...
Tocmai mi-am recitit arhiva de la messenger de anu' trecut. Am invatat 3 lucruri mari si late din aceasta actiune intreprinsa cu interes major:
1)Anu' trecut eram mai mica cu un an:)))
2)Eram absolut obsedata de One Tree Hill; cred ca in fiecare conversatie cu cineva, la intrebarea "Ce faci?", eu raspundeam standard: "Ma uit la OTH"=)))
3)Al treilea lucru e pus la deruta , pentru ca nu exista:)). Eu nu m-am schimbat intr-un an, aproape deloc, si probabil asta e un lucru bun pentru ca stiu sa imi mentin o anumita constanta...dar, cred ca v-am mai zis prin posturile anterioare despre faptul ca nu putem evada din planul asta singuratic si obositor in care suntem proiectati de catre pedunculii cerebelosi...
Acceptam ceea ce ni se da, ba chiar vrem sa stoarcem cat mai mult din aceea liniaritatea si neutralitate a vietii..

Eu compar oamenii cu niste oposumi: de cate ori dau de o situatie dificila aleg sa se prefaca ca totul e bine sau, prefera cealalta alternativa, panicare totala, crize, certuri, trageri de par, miscari de kick-box etc etc etc...
Oposumii se prefac morti pana trece pericolul; animale inteligente domne'...[in timpul saradei lor sa dea pe bune o masina peste ei; nu o sa se mai prefaca mult timp].
De multe ori, oamenii sunt inutili , dar amuzanti...ne acceptam intre noi, ne influentam unii pe altii, dar o schimbare majora nu cred ca se poate intampla decat o data in viata[de prea multe ori, si creierele noastre o sa fie fortate sa aleaga intre confuzie si adaptabilitate [iar cartea adaptabilitatii nu o poti juca decat o data...]
Noi, indivizii cu "ratiune" am fost si suntem intotdeauna asemenea animalelor, oricat de inversunati am fi in legatura cu asta.
La urma urmei, ele ar trebui sa fie comandantii navei "Pamant", pentru ca ele au fost create primele, nu cireada de homo sapiens sapiens care subjuga planeta prin atatea metode.
Este o zicala care spune ca in natura frumusetea fluturilor se naste din larve respingatoare. La oameni e complet diferit: din fluture inocent se transforma in omida. Pana la urma toti oamenii sunt maimute cu probleme de atitudine:P


Doamne, cate pot abera la ora asta:)), dar nu mai scrisesem de 6 zile si mi se paru ca vad panze de paianjeni agatate de colturile blogului meu.
Hakuna Matata si sper ca visati frumos, dragilor...Eu ma duc sa imi fac o cafea si sa privesc rasaritul peste vreo ora.
Peace;)

2 comentarii:

Unknown spunea...

mai au rost cuvintele mele la ora asta? nu cred...pe langa postul asta,orice as zice,va parea idiot:)) se pare ca tie, Cosmina iti prind bine orele tarzii din noapte:>

B spunea...

dap,copil nebun ca de obicei :P