vineri, 7 octombrie 2011

News Flash

Ce fac eu acum?...stau si ascult techno european din anii 90'. Colega mea de apartament inca nu a venit in Cluj, asa ca sapt asta am fost solo, mai putin 2 zile cat a sezut si mami pe aci:D
Schimbari in Cluj in 3 luni..?
Hmm da, cateva, printre care si santierul care e pe unele strazi, pentru inlocuirea liniilor de tramvai.
Despre facultate, ce pot zice...nu e un program extraordinar de incarcat, incep in 3 zile de la 12, iar lunea de la 4, vinerea e libera.
Apartamentul e tocmai bun pentru petreceri de facultate, urmeaza sa il testam cat de curand.
Inca nu am net bun, asa ca folosesc un amarat de stick de digi, si ma duc cu laptopul prin cafenele si baruri cu wireless sa imi descarc serialele:))).Oh, well, e si asta un sistem sa stiti.
Ma tot uit la cluburi de alpinism and other shit like that, dar la ce preturi au mai bine ma duc si fac alpinism prin copacii de langa bloc, si asa e ditamai padurea pe aici. M-am mutat tot pe aceeasi strada ca si prima data , cand stateam cu Roxi, asa ca m-am intors "acasa" .

Cam atat din Ardeal in prima saptamana...not much, but enough:P

-->Piticule, mi-e dor de tine... de cate ori vad amarata aia de ghena, unde ne duceam cu gunoiul de 3 ori pe zi, de cate ori intru in Sirena si cumpar bere cu 7 ron sticla, sau de cate ori trec pe langa locul unde ai picat cu curu' in zapada asta-iarna , iar eu ma prapadeam de ras:))Au fost 5 luni de vacanta platita si a fost minunat.["sigh"...sometimes life sucks big time].
Hakuna Matata, guys!
Ne auzim si saptamana viitoare.

Un comentariu:

me hik spunea...

i miss you too a lot, si acum rad cand imi aduc aminte cum am cazut si ma enervez cand imi aduc aminte ca tu stateai si te uitai la mine nemaiputand respira de ras.....:))):)):)) sirena aia ne-a mancat toti banii:)))):)) o sa vin in vizita cand vin acasa cu masina mea, and that`s a promise:! love you like a fat kid loves chiocolate:*